marketing internetowy imprez sportowych

Marketing internetowy – przegląd technik

Chcemy przedstawić Wam podstawowe narzędzia marketingu internetowego, które będą dla Was oparciem przy pozyskiwaniu nowych uczestników zawodów sportowych. Nieodpowiednio dopracowana strategia marketingowa może nie tylko nie przynieść pożądanego efektu, co dodatkowo zaszkodzić. Pozyskiwanie uczestników jest zadaniem wymagającym, jednak możliwym do realizacji. Zobaczcie, co dla Was przygotowaliśmy.

Czytaj więcej

B4SPORT konferencje

Zdobywamy doświadczenie w Stanach Zjednoczonych i w Europie

Jednym z głównych założeń B4SPORT jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji i nauka od najlepszych. Dzięki oficjalnemu partnerstwu z producentem sprzętu do pomiaru czasu, firmą MYLAPS, nabraliśmy wiele doświadczenia będąc na szkoleniach w Holandii. Postanowiliśmy zrobić krok dalej, dlatego w 2014 roku uczestniczyliśmy na dwóch konferencjach w USA – Road Race Mangement w Hollywood na Florydzie oraz Event Directors’ College Series w Portland w stanie Oregon.

Czytaj więcej

pomiar czasu na zawodach sportowych

Dla zawodnika każda sekunda jest ważna – przegląd technologii do pomiaru czasu

Rosnące zainteresowanie imprezami biegowymi sprawia, że ich organizacja staje się coraz bardziej wymagająca. Im większa frekwencja na zawodach tym trudniej sprostać oczekiwaniom uczestników i zwiększa się prawdopodobieństwo popełnienia błędów przy pomiarze czasu. Dlatego ważne jest, aby ryzyko pomyłki ograniczyć do minimum.

Czytaj więcej