B4SPORT dostarcza kompleksowe wsparcie dla potrzeb organizacji zawodów sportowych. Prowadzimy pomiar czasu na zawodach sportowych i sprzedajemy najlepszy na świecie sprzęt firmy MYLAPS. Tworzymy dedykowane oprogramowanie do zarządzania zawodami oraz oferujemy we współpracy z B4Internet marketing w internecie. Marka B4SPORT należy do firmy KAELMO..
Ostatnie wpisy
Kontakt
B4SPORT
KAELMO
ul. Fordońska 199
85-739 Bydgoszcz
Polska
E-mail: kontakt@b4sport.pl
Biuro:
Kontakt dla uczestników zawodów: +48 523 076 410
Kontakt dla Organizatorów zawodów: +48 720 855 445
Godziny pracy biura: poniedziałek – piątek 07:00-15:00
Marketing imprez sportowych
/w Marketing w sporcieOdpowiednio wypromowane i zorganizowane imprezy sportowe i rekreacyjne stanowią bardzo istotny element życia społecznego. Taki efekt uzyskają tylko organizatorzy skoncentrowani na zainteresowaniach, potrzebach i oczekiwaniach potencjalnych klientów. Aby osiągnąć sukces, należy stworzyć specyficzną koncepcję marketingową bez względu na to, czy działamy z ramienia organizacji non profit, czy firmy zorientowanej na zysk. Trafna strategia marketingowa kreuje w ludziach nowe potrzeby aktywnego spędzania czasu wolnego.
Czytaj dalej
Konferencja biegowa – B4SPORT z wykładem w Poznaniu
/w Technologia w sporcieZ radością informujemy, że zespół B4SPORT weźmie czynny udział w Trzeciej Ogólnopolskiej Konferencji Metodycznej w Poznaniu! Tematem przygotowywanego przez nas wystąpienia będą nowe technologie w kontekście atrakcyjności imprez biegowych.
Czytaj dalej
Wyniki Triathlon Polska Bydgoszcz Borówno
/w Imprezy sportowe23 sierpnia cała triathlonowa Polska była zwrócona w kierunku Bydgoszczy, aby śledzić zmagania na dystansie pełnym Ironman, dystansie średnim Ironman oraz sztafety. W czterech zawodach wystartowało łącznie 496 zawodników.
Czytaj dalej
Inteligentne zawody sportowe na Triathlon Polska
/w Imprezy sportoweJuż w niedzielę 23 sierpnia startuje kolejna edycja Triathlon Polska Bydgoszcz Borówno. Prawie 600 triathlonistów z 10 krajów zmierzy się indywidualnie i w sztafetach na dwóch dystansach – Ironman i 1/2 Ironman.
Czytaj dalej
Jak sport stał się biznesem?
/w Organizacja zawodówWspółczesny sport coraz ściślej zaczyna łączyć się z biznesem. Jego pierwotna idea polegająca wyłącznie na propagowaniu aktywności fizycznej powoli ustępuje nasilającej się komercjalizacji. Uprawianie dyscypliny zyskało miano zawodu, zaś w organizacji wydarzeń sportowych dostrzeżono ogromny potencjał ekonomiczny i marketingowy. Sport zatem stał się zarówno źródłem rozrywki, jak i dochodów.
Czytaj dalej
6 cech dobrego organizatora
/w Organizacja zawodówOrganizacja wydarzeń sportowych wymaga pracy i zaangażowania wielu ludzi działających w określonych obszarach, zajmujących się konkretnymi zadaniami. Nad wszystkim jednak czuwa jedna osoba, na barkach której spoczywa odpowiedzialność za całokształt prowadzonej imprezy. Z uwagi na ogrom dyspozycji i konieczność spełnienia oczekiwań zarówno uczestników, współpracowników, kibiców jak i sponsorów, powinna się ona charakteryzować pewnymi szczególnymi cechami. Jaki powinien być dobry event manager?
Czytaj dalej
Planowanie organizacji imprez sportowych, część 2
/w Organizacja zawodówW poprzednim wpisie o planowaniu imprez sportowych część 1 przedstawiliśmy Wam pomysł zespołu Road Race Management na solidne zaplanowanie pierwszej połowy roku przed zawodami. Zapraszamy do zapoznania się z drugą częścią!
Czytaj dalej
Plan organizacji imprez sportowych, część 1
/w Organizacja zawodówDla organizatora przy organizacji imprez sportowych bardzo istotne jest odpowiednie planowanie. Już wiele razy przekonałeś się, że nie ważne jak wcześnie zaczniesz obmyślać koncepcję organizacji zawodów, zawsze brakuje Tobie czasu. Korzystając z wiedzy doświadczonej organizacji Road Race Management, wypisaliśmy ich pomysł na zaplanowanie pracy nad organizacją eventu.
Czytaj dalej
E-mail do zawodnika – o tym powinieneś pamiętać
/w Marketing w sporcieKażdy sportowiec, który chce wziąć udział w zawodach, musi przy rejestracji podać swój adres e-mail. Dzięki temu komunikacja między organizatorem a zawodnikami przebiega płynnie. Warto o tym pamiętać i dobrze przygotować się do tej formy kontaktu. Wypisaliśmy kilka trafnych spostrzeżeń, które pozwolą Tobie usprawnić pracę.
Czytaj dalej
Czy wiesz, jak rozmawiać ze sponsorem? 9 porad
/w Marketing w sporcieSponsorzy każdego roku otrzymują tysiące ofert od zainteresowanych współpracą z różnych branż. Prawdą jest, że wielu zapytań nie będą w stanie odczytać, a tym bardziej na nie odpowiedzieć. Czy wiesz, co takiego możesz zrobić, aby sponsor rozważył Twoją propozycję, a nie wyrzucił ją prosto do kosza? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy. Czytaj dalej