Promocja wydarzeń sportowych

Najsłynniejsze imprezy biegowe w Polsce, ale również na świecie cieszą się taką renomą, że zawodnicy wręcz biją się o miejsca na liście startowej. Wydawać by się mogło, że w takim przypadku Organizatorzy nie muszą dbać o promocję wydarzenia, lecz wcale tak nie jest.

Czytaj dalej

Bądź aktywny w pracy

W korporacyjnym świecie pośród ludzi biznesu sport stał się nieodłączną częścią dnia. Motywacja, samodyscyplina, determinacja wymagana jest, aby regularnie ćwiczyć i rywalizować. Dokładnie tych samych cech potrzeba żeby osiągać sukcesy na ścieżce zawodowej.

Czytaj dalej

Formularz rejestracji a ochrona danych osobowych

Chcąc wziąć udział w zawodach sportowych, uczestnicy zobligowani są wypełnić formularz rejestracyjny. Zebrane informacje Organizator wykorzystuje się w rozmaity sposób, najczęściej do celów kontaktowych, marketingowych i księgowych.

Czytaj dalej

8 zaskakujących imprez biegowych

Proponujemy krótki przegląd najciekawszych imprez biegowych na świecie. Każdy kto weźmie udział w którymś z tych biegów, z pewnością zyska niezapomniane wspomnienia.

Czytaj dalej

Solidny formularz zapisów

Zanim zawodnicy staną na linii startu, na Organizatorów czeka wiele wyzwań, aby w odpowiedni sposób przygotować zawody sportowe. Z całą pewnością jednym z pierwszych kroków, by impreza doszła do skutku jest stworzenie formularza rejestracji. Za pomocą platformy zapisów B4SPORTONLINE Organizator zaprojektuje go w sposób dostosowany do swoich potrzeb.

Czytaj dalej

Kontaktuj się z zawodnikami – kilka słów o mailingu

Działania promocyjne w Internecie mogą przebiegać w różny sposób. Wraz ze wzrostem potencjału sieci pojawiły się niezliczone możliwości reklamy. Za jedną z bardziej skutecznych form uchodzi mailing reklamowy, niezwykle często wykorzystywany przez Organizatorów imprez biegowych, rowerowych czy triathlonu.

Czytaj dalej

B4SPORT ONLINE – wiele możliwości, aby wyeksponować sponsorów

Platforma B4SPORT ONLINE może stanowić dodatkowy kanał promocji sponsorów. Przekonaj się w jaki sposób.

Czytaj dalej

pozyskiwanie sponsorów podsumowanie

Jak zwiększyć świadomość marki sponsora wśród uczestników i kibiców zawodów sportowych? Podsumowanie

W dwóch poprzednich wpisach przedstawiliśmy w jaki sposób można promować sponsora w trakcie rejestracji oraz podczas trwania zawodów i tuż po ich zakończeniu. Teraz pokażemy liczbowe podsumowanie naszych działań.

Czytaj dalej

pozyskiwanie sponsorów na zawody sportowe

Jak zwiększyć świadomość marki sponsora wśród uczestników i kibiców zawodów sportowych? Cześć 2

W poprzedniej części analizy Jak zwiększyć świadomość marki sponsora wśród uczestników i kibiców zawodów sportowych? Cześć 1 przybliżyliśmy możliwości ekspozycji sponsora w trakcie trwania rejestracji. W tym wpisie przedstawimy sposoby promocji sponsora w trakcie zawodów oraz tuż po ich zakończeniu.

Czytaj dalej

case study b4sport

Jak zwiększyć świadomość marki sponsora wśród uczestników i kibiców zawodów sportowych? Cześć 1

Bez odpowiedniego wsparcia sponsorów trudno zorganizować imprezę sportową na wysokim poziomie, ponieważ wszystko, czego potrzebujesz jako Organizator, kosztuje. Jesteśmy całkowicie świadomi wyzwań, jakie przed Tobą stoją, dlatego chcemy pokazać, w jaki sposób możesz przekonać potencjalnego sponsora, aby wspierał właśnie Twoją imprezę.

Czytaj dalej