
B4SPORT dostarcza kompleksowe wsparcie dla potrzeb organizacji zawodów sportowych. Prowadzimy pomiar czasu na zawodach sportowych i sprzedajemy najlepszy na świecie sprzęt firmy MYLAPS. Tworzymy dedykowane oprogramowanie do zarządzania zawodami oraz oferujemy we współpracy z B4Internet marketing w internecie. Marka B4SPORT należy do firmy KAELMO..
Ostatnie wpisy
Kontakt
B4SPORT
KAELMO
ul. Fordońska 199
85-739 Bydgoszcz
Polska
E-mail: kontakt@b4sport.pl
Biuro:
Kontakt dla uczestników zawodów: +48 523 076 410
Kontakt dla Organizatorów zawodów: +48 720 855 445
Godziny pracy biura: poniedziałek – piątek 07:00-15:00
Rekord Polski w maratonie nordic walking – byliśmy tam!
/w Imprezy sportoweZespół B4SPORT był świadkiem pobicia rekordu Polski – Marcin Michalec z Krosna dokonał tego wyczynu podczas II Mistrzostw Polski w Maratonie Nordic Walking w Osielsku k. Bydgoszczy. Cała ekipa B4SPORT gratuluje zwycięzcy i życzy kolejnych sukcesów!
Czytaj dalej
7 praktycznych porad tworzenia strony internetowej Twoich zawodów sportowych
/w Marketing w sporcieNikogo nie dziwi już fakt, że dobrze przygotowana strona internetowa jest podstawą do tego, aby nawiązać pozytywny kontakt z odbiorcą. Świadomi internauci coraz częściej zwracają uwagę na to, jak prezentuje się witryna, którą odwiedzają. Wiedzą już o tym firmy sprzedające swoje usługi i produkty w sieci.
Czytaj dalej
Wesołych Świąt Wielkanocnych!
/w Bez kategoriiCzytaj dalej
BibTag czy ChampionChip – w który system zainwestować?
/w Technologia w sporcieWielu naszych klientów specjalizujących się w pomiarze czasu na zawodach sportowych stoi przed wyborem – na który sprzęt do elektronicznego pomiaru czasu się zdecydować? Najczęstsze pytania dotyczą cech wspólnych i różnic między systemami BibTag a ChampionChip. Dlatego w tym wpisie zajmiemy się tą kwestią.
Czytaj dalej
Media społecznościowe w promocji zawodów sportowych
/w Marketing w sporcieZ poprzedniego artykułu dowiedziałeś się jak ważne jest tworzenie marki Twojego wydarzenia sportowego. Wiesz już, że aby przyciągnąć do organizowanych przez Ciebie zawodów uczestników i sponsorów, musisz wyróżnić się na rynku. Możesz do tego wykorzystać media społecznościowe.
Czytaj dalej
Tworzenie marki wydarzenia sportowego
/w Marketing w sporcieAby do swoich zawodów sportowych przyciągnąć uczestników, sponsorów i media, musisz postawić na nowoczesny marketing. Dobrze wiesz, że organizowanie wydarzeń sportowych na najwyższym poziomie wymaga całorocznej pracy. Rosnąca liczba konkurencyjnych eventów prędzej czy później zmusi cię do stosowania nowych rozwiązań.
Czytaj dalej
Marketing internetowy – przegląd technik
/w Marketing w sporcieChcemy przedstawić Wam podstawowe narzędzia marketingu internetowego, które będą dla Was oparciem przy pozyskiwaniu nowych uczestników zawodów sportowych. Nieodpowiednio dopracowana strategia marketingowa może nie tylko nie przynieść pożądanego efektu, co dodatkowo zaszkodzić. Pozyskiwanie uczestników jest zadaniem wymagającym, jednak możliwym do realizacji. Zobaczcie, co dla Was przygotowaliśmy.
Czytaj dalej
Zdobywamy doświadczenie w Stanach Zjednoczonych i w Europie
/w Technologia w sporcieJednym z głównych założeń B4SPORT jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji i nauka od najlepszych. Dzięki oficjalnemu partnerstwu z producentem sprzętu do pomiaru czasu, firmą MYLAPS, nabraliśmy wiele doświadczenia będąc na szkoleniach w Holandii. Postanowiliśmy zrobić krok dalej, dlatego w 2014 roku uczestniczyliśmy na dwóch konferencjach w USA – Road Race Mangement w Hollywood na Florydzie oraz Event Directors’ College Series w Portland w stanie Oregon.
Czytaj dalej
6 powodów dla których warto korzystać z profesjonalnego systemu do zarządzania zawodami sportowymi
/w Organizacja zawodówOrganizacja zawodów sportowych na najwyższym poziomie wymaga ogromnego wysiłku. Z roku na rok rośnie nie tylko frekwencja, ale także oczekiwania uczestników. Na szczęście istnieją rozwiązania, dzięki którym zarządzanie zawodami staje się bardziej profesjonalne i szybsze.
Czytaj dalej
Dla zawodnika każda sekunda jest ważna – przegląd technologii do pomiaru czasu
/w Technologia w sporcieRosnące zainteresowanie imprezami biegowymi sprawia, że ich organizacja staje się coraz bardziej wymagająca. Im większa frekwencja na zawodach tym trudniej sprostać oczekiwaniom uczestników i zwiększa się prawdopodobieństwo popełnienia błędów przy elektronicznym pomiarze czasu. Dlatego ważne jest, aby ryzyko pomyłki ograniczyć do minimum.
Czytaj dalej