zapisy online na zawody biegowe bieganie

Za dużo chętnych na Twoje zawody? To może być problem

Popularne zawody osiągają limit uczestników w kilka dni lub nawet kilka godzin od momentu rozpoczęcia rejestracji. Bardzo dobrze świadczy to o renomie imprezy i w pewnym sensie ułatwia pracę Organizatorowi. Zdecydowanie sprawdza się to w sytuacji, gdy Organizator przyjmie zasadę limitu uczestników uzależnionego od osób opłaconych. Zdarza się, że wielu zawodników rejestruje się na zawody nie płacąc i tym samym sztucznie blokują miejsce na liście uczestników.

Czytaj dalej

pozyskanie sponsora zawodów sportowych

Prawa sportowego sponsoringu

Organizując zawody sportowe warto jest szukać dodatkowych źródeł finansowania. Znalezienie firmy, która zdecyduje się na sponsoring, wiąże się jednak z pewnymi regulacjami ustalanymi w umowie. Jakie są zatem prawa i obowiązki zarówno strony sponsorującej, jak i sponsorowanej?

Czytaj dalej

bieg rzeźnika triathlon susz inteligentne zawody sportowe

Na czym polega fenomen morderczych zawodów?

Dnia 10 grudnia 2015 roku na naszej platformie ruszyły zapisy do dwóch niezwykle popularnych w środowisku biegaczy imprez: Festiwalu Biegów Rzeźnickich oraz Susz Triathlonu. Już w pierwszych minutach od startu rejestracji nasze serwery musiały sprostać ogromnemu zainteresowaniu ze strony chętnych sportowców. Skąd bierze się tak wielkie zainteresowanie tymi morderczymi dystansami?

Czytaj dalej

elektroniczny pomiar czasu systemem MYLAPS

B4SPORT w Holandii

Jako preferowany partner MYLAPS w Polsce, zostaliśmy zaproszeni do udziału w MYLAPS Customer Conference 2015 w Holandii. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać nowoczesne rozwiązania wpływające na jakość organizacji zawodów sportowych oraz obsługi technologii pomiaru czasu.

Czytaj dalej

Zapisy Triathlon Polska 2016

4 elementy jakościowego formularza zapisów

Nad formą zapisów warto zastanowić się na długo przed ich otwarciem. Formularz rejestracyjny może okazać się kluczem do sukcesu w kontekście pozyskania atrakcyjnych sponsorów i zapewnienia niepowtarzalnej atmosfery na zawodach. Zebraliśmy dla Ciebie 4 zasady odpowiedniego formularza rejestracji.

Czytaj dalej

sponsor zawodów imprez sportowych

Po co firmom sponsoring sportowy?

Punktem wyjścia wszelkich działań marketingowych winno być precyzyjne określenie strategii zawodów i zharmonizowanie z nią pozostałych elementów promocji. Starając się znaleźć patronatów i sponsorów dla organizowanej imprezy sportowej, warto uprzednio zastanowić się na czym naszym potencjalnym partnerom zależy i jakie korzyści dla nich z takiej współpracy mogą wyniknąć. Należy też wziąć pod uwagę to, jaki wydźwięk dla naszego wydarzenia będzie miała współpraca z taką, a nie inną firmą. Oto kilka praktycznych informacji dla organizatorów sportowych, przydatnych przy rozmowie z potencjalnym sponsorem.

Czytaj dalej

konferencja biegowa poznań

Drogi do sukcesu imprez biegowych

W dniach 22-23 października 2015 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu odbyła się konferencja zatytułowana Strategie rozwoju imprez biegowych. Była to już trzecia edycja spotkań organizatorów największych biegów w naszym kraju, zainicjowana przez profesora UEP, Zygmunta Waśkowskiego. Przemawiali przedstawiciele profesji ściśle powiązanych z branżą sportową, m.in. znany komentator sportowy, Przemysław Babiarz. Prezentację dotyczącą nowych technologii w masowych biegach w Polsce i na świecie przedstawił CEO B4SPORT, Rafał Moś. Całość prowadził dziennikarz sportowy z Radia Merkury, Krzysztof Ratajczak.

Czytaj dalej

fundusze na imprezy biegowe

Skąd wziąć środki na imprezę sportową?

Dla właściwego funkcjonowania instytucji czy firm zajmujących się organizacją imprez sportowych bardzo duże znaczenie ma pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania ich działalności. Środki te mogą znacznie obniżyć koszty organizowanych imprez, co z kolei zwiększa ich dostępność i konkurencyjność w porównaniu z dostępnymi na rynku ofertami o podobnym profilu. Oto możliwe źródła finansowego wsparcia takich inicjatyw:

Czytaj dalej

Mailing imprezy sportowe

Kontakt z zawodnikami przed imprezą – pokaż, że Ci zależy!

Zapisy na organizowane przez Ciebie zawody ruszyły. Impreza cieszy się coraz większym powodzeniem, a liczba uczestników z dnia na dzień rośnie. Przynajmniej raz w tygodniu publikujesz ciekawą treść na stronie zawodów na Facebooku i wszyscy są zadowoleni… Jednak nie zawsze tak jest, prawda? Co zrobić, aby bardziej zaangażować zawodników i przypomnieć im o swoich zawodach?

Czytaj dalej

marketing imprez sportowych

Promocja imprez sportowych

Dla organizatorów zawodów sportowych podstawowym narzędziem komunikacji z rynkiem jest promocja. Jej głównym zadaniem jest zaprezentowanie ogółowi potencjalnych odbiorców informacji o przygotowywanym wydarzeniu oraz przedstawienie jego najważniejszych walorów.

Czytaj dalej