11 zaskakujących biegowych rekordów Guinnessa

Czy wiesz ile miał lat najstarszy maratończyk? Jaki najdłuższy dystans przebiegnięto bez przerwy na sen? Ile ważył najcięższy uczestnik maratonu? Sprawdź te i inne niezwykłe osiągnięcia biegaczy z całego świata!

Czytaj dalej

Co zamiast pieniędzy?

Organizując zawody sportowe zwykle szuka się sponsorów, którzy w zamian za np. reklamowanie ich na stronie zapisów, zgodzą się przekazać określoną sumę pieniędzy, którą będzie można wykorzystać na potrzeby imprezy. Czasem jednak łatwiej jest przekonać przedsiębiorców do umowy barterowej, aniżeli zwykłego sponsoringu. Co firmy mogą zaproponować organizatorom zamiast zastrzyku gotówki?

Czytaj dalej

Zapisy na zawody B4SPORT ONLINE

Zbierasz i wykorzystujesz statystyki z zapisów online? Zobacz, że warto

Podczas zapisów na zawody system rejestracji może zbierać ogromną ilość unikalnych danych. To od wyobraźni Organizatora i działu marketingu oraz możliwości technicznych systemów, zależy ich odpowiednie i ciekawe wykorzystanie. Jak robimy to w B4SPORT za pomocą systemu zapisów B4SPORT ONLINE? Zdradzimy Wam kilka możliwości.

Czytaj dalej

Podstępy marketingu

Sport jest dziedziną, w której firmy są w stanie zainwestować ogromne pieniądze, aby zyskać patronat nad imprezą sportową i zapisać się w pamięci tysięcy emocjonujących się wydarzeniem kibiców. Muszą się jednak liczyć z tym, że ich konkurenci mogą starać się realizować własne cele, korzystając z ich działań bez ponoszenia kosztów sponsoringu. Które imprezy sportowe są najbardziej narażone na ambush marketing i jakie były najbardziej zmyślne przykłady tego podstępnego marketingu?

Czytaj dalej

Co zaciekawi kibiców?

„Wszystkie ręce w górę!”, „Do mety zbliża się nasz reprezentant!”, „Z całych sił dopingujemy!”, „Wszyscy wstają i śpiewają”. Dobry spiker potrafi wzbogacić każde zawody sportowe i poderwać publiczność do głośnego kibicowania. O ile na obiektach zamkniętych, takich jak hale i stadiony, nietrudno dotrzeć do zgromadzonej w jednym miejscu zbiorowości, o tyle jak zrobić to na otwartej przestrzeni i co mówić obserwatorom, np. maratonu?

Czytaj dalej

ankiety zawody sportowe bieganie

Dlaczego warto przeprowadzać ankiety wśród uczestników?

Ankieta jest doskonałym sposobem na to, aby poznać opinie zawodników, którzy wzięli udział w Twojej imprezie sportowej. Dzięki zebranym informacjom dowiesz się, co zrobić lepiej przy kolejnej edycji. Jak stworzyć odpowiednią sondę?

Czytaj dalej

biegam bo lubię zawody sportowe

“Na 30km przygotowałem dla Was niespodziankę” – wywiad z biegaczem, Bartoszem Apanasiewiczem

Nie urodził się biegaczem ani triathlonistą. To upór i konsekwencja ukształtowały i wyćwiczyły nie tylko jego mięśnie, ale i siłę ducha. Bieganie całkowicie odmieniło w nim spojrzenie na świat i własne życie. Dziś z dumą nosi tatuaż z logo Biegu Rzeźnika i odlicza dni do kolejnych zawodów. Uczestnik wielu imprez obsługiwanych przez naszą firmę, Bartosz Apanasiewicz, opowiadał nam o swojej pasji, jaką stało się pokonywanie własnych słabości.

Czytaj dalej

Wolontariusze na zawodach sportowych

Poznaj swoich wolontariuszy

Bez dwóch zdań należy powiedzieć, że gdyby nie wolontariusze, impreza nie mogłaby się udać. Dlatego tak ważne jest, aby ochotnik nie tylko dobrze wykonywał przydzielone zadania, ale przede wszystkim realizując je dobrze się czuł.

Czytaj dalej

zapisy online na zawody biegowe bieganie

Za dużo chętnych na Twoje zawody? To może być problem

Popularne zawody osiągają limit uczestników w kilka dni lub nawet kilka godzin od momentu rozpoczęcia rejestracji. Bardzo dobrze świadczy to o renomie imprezy i w pewnym sensie ułatwia pracę Organizatorowi. Zdecydowanie sprawdza się to w sytuacji, gdy Organizator przyjmie zasadę limitu uczestników uzależnionego od osób opłaconych. Zdarza się, że wielu zawodników rejestruje się na zawody nie płacąc i tym samym sztucznie blokują miejsce na liście uczestników.

Czytaj dalej

pozyskanie sponsora zawodów sportowych

Prawa sportowego sponsoringu

Organizując zawody sportowe warto jest szukać dodatkowych źródeł finansowania. Znalezienie firmy, która zdecyduje się na sponsoring, wiąże się jednak z pewnymi regulacjami ustalanymi w umowie. Jakie są zatem prawa i obowiązki zarówno strony sponsorującej, jak i sponsorowanej?

Czytaj dalej