Strona zawodów – podstawowy kanał promocji

Obecnie marketing sportowy w dużej części opiera się o działania prowadzone w sieci. Dlatego nikogo nie zaskakuje fakt, iż praktycznie każdy Organizator zawodów wykorzystuje witryny www lub media społecznościowe, by promować swoją imprezę na szeroką skalę.

1. Więcej niż formularz rejestracji

Strona internetowa wydaje się być podstawowym źródłem informacji, małym kompendium wiedzy na temat imprezy z którego bardzo chętnie korzystają zawodnicy. Warto zatem zadbać, by witryna prezentowała się w sposób przejrzysty i przyjazny internaucie. Efekt ten można uzyskać wykorzystując potencjał inteligentnej platformy B4SPORTONLINE, która pozwala tworzyć nie tylko formularze rejestracji, ale również pełne strony zapisów.

2. Unikalna strona zawodów

Największą zaletą stron stworzonych za pomocą platformy do inteligentnego zarządzania zawodami sportowymi jest ich unikalność. Wielu Organizatorów już doceniło sposobność, by zaprojektować stronę www według własnego pomysłu. Szeroki wybór szablonów graficznych z pewnością sprosta oczekiwaniom każdego. Dodatkowo, wiele elementów znajdujących się w witrynie można swobodnie tworzyć, a następnie edytować. Co więcej, wśród opcji dostępnych na platformie należy między innymi wymienić możliwość dodawania aktualności, tworzenia zakładek w menu i podstron, a także prezentowania innych informacji w formie tekstowej jak i graficznej.

szlkaim-lesnych1

3. Prosta nawigacja

Tworząc stronę internetową należy również pamiętać o kilku istotnych czynnikach, dzięki którym będzie ona należycie spełniać swoje funkcje. Początkowo trzeba określić jej cel oraz charakter, które staną się wyznacznikiem wskazującym kierunek redagowania treści. O czym także nie należy zapominać to szata graficzna, lecz nie może ona być przypadkowa, powinna nawiązywać do tematyki witryny. Oprócz warstwy wizualnej, dla użytkownika równie istotnym będzie łatwość poruszania się po witrynie. Dzięki platformie B4SPORTONLINE administrator może w prosty sposób zdefiniować pasek menu, który znacznie ułatwi nawigację i użytkownik z łatwością odnajdzie te informacje, których poszukuje.

4. Promocja i marketing

Własna strona zawodów daje również szansę, by prowadzić działania marketingowe. O ile poszukiwanie sponsorów, chętnych by wesprzeć organizację imprezy nie należy do prostych zadań, o tyle sposobność, by zamieścić ich loga na stronie zawodów, może być czynnikiem zachęcającym do współpracy. Co więcej, platforma B4SPORTONLINE umożliwia podpięcie sklepu internetowego, umożliwiającego sprzedaż gadżetów imprezy lub sponsora.

logosy

Platforma B4SPORTONLINE to narzędzie, które nie tylko znacznie ułatwi zarządzanie zawodami sportowymi, ale co również istotne, w szczególności dla zawodników, usprawni proces rejestracji.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz