Marketing sportowy imprez biegowych

Tworzenie marki wydarzenia sportowego

Aby do swoich zawodów sportowych przyciągnąć uczestników, sponsorów i media, musisz postawić na nowoczesny marketing. Dobrze wiesz, że organizowanie wydarzeń sportowych na najwyższym poziomie wymaga całorocznej pracy. Rosnąca liczba konkurencyjnych eventów prędzej czy później zmusi cię do stosowania nowych rozwiązań.

Czytaj dalej

marketing internetowy imprez sportowych

Marketing internetowy – przegląd technik



Chcemy przedstawić Wam podstawowe narzędzia marketingu internetowego, które będą dla Was oparciem przy pozyskiwaniu nowych uczestników zawodów sportowych. Nieodpowiednio dopracowana strategia marketingowa może nie tylko nie przynieść pożądanego efektu, co dodatkowo zaszkodzić. Pozyskiwanie uczestników jest zadaniem wymagającym, jednak możliwym do realizacji. Zobaczcie, co dla Was przygotowaliśmy.

Czytaj dalej

B4SPORT konferencje

Zdobywamy doświadczenie w Stanach Zjednoczonych i w Europie

Jednym z głównych założeń B4SPORT jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji i nauka od najlepszych. Dzięki oficjalnemu partnerstwu z producentem sprzętu do pomiaru czasu, firmą MYLAPS, nabraliśmy wiele doświadczenia będąc na szkoleniach w Holandii. Postanowiliśmy zrobić krok dalej, dlatego w 2014 roku uczestniczyliśmy na dwóch konferencjach w USA – Road Race Mangement w Hollywood na Florydzie oraz Event Directors’ College Series w Portland w stanie Oregon.

Czytaj dalej

zapisy wyniki pomiar czasu B4SPORT

6 powodów dla których warto korzystać z profesjonalnego systemu do zarządzania zawodami sportowymi



Organizacja zawodów sportowych na najwyższym poziomie wymaga ogromnego wysiłku. Z roku na rok rośnie nie tylko frekwencja, ale także oczekiwania uczestników. Na szczęście istnieją rozwiązania, dzięki którym zarządzanie zawodami staje się bardziej profesjonalne i szybsze.

Czytaj dalej

pomiar czasu na zawodach sportowych

Dla zawodnika każda sekunda jest ważna – przegląd technologii do pomiaru czasu



Rosnące zainteresowanie imprezami biegowymi sprawia, że ich organizacja staje się coraz bardziej wymagająca. Im większa frekwencja na zawodach tym trudniej sprostać oczekiwaniom uczestników i zwiększa się prawdopodobieństwo popełnienia błędów przy elektronicznym pomiarze czasu. Dlatego ważne jest, aby ryzyko pomyłki ograniczyć do minimum.

Czytaj dalej