B4SPORT dostarcza kompleksowe wsparcie dla potrzeb organizacji zawodów sportowych. Prowadzimy pomiar czasu na zawodach sportowych i sprzedajemy najlepszy na świecie sprzęt firmy MYLAPS. Tworzymy dedykowane oprogramowanie do zarządzania zawodami oraz oferujemy we współpracy z B4Internet marketing w internecie. Marka B4SPORT należy do firmy KAELMO..
Ostatnie wpisy
Kontakt
B4SPORT
KAELMO
ul. Fordońska 199
85-739 Bydgoszcz
Polska
E-mail: kontakt@b4sport.pl
Biuro:
Kontakt dla uczestników zawodów: +48 523 076 410
Kontakt dla Organizatorów zawodów: +48 720 855 445
Godziny pracy biura: poniedziałek – piątek 07:00-15:00
Na czym polega fenomen morderczych zawodów?
/w Imprezy sportoweDnia 10 grudnia 2015 roku na naszej platformie ruszyły zapisy do dwóch niezwykle popularnych w środowisku biegaczy imprez: Festiwalu Biegów Rzeźnickich oraz Susz Triathlonu. Już w pierwszych minutach od startu rejestracji nasze serwery musiały sprostać ogromnemu zainteresowaniu ze strony chętnych sportowców. Skąd bierze się tak wielkie zainteresowanie tymi morderczymi dystansami?
Czytaj dalej
B4SPORT w Holandii
/w Technologia w sporcieJako preferowany partner MYLAPS w Polsce, zostaliśmy zaproszeni do udziału w MYLAPS Customer Conference 2015 w Holandii. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać nowoczesne rozwiązania wpływające na jakość organizacji zawodów sportowych oraz obsługi technologii pomiaru czasu.
Czytaj dalej
4 elementy jakościowego formularza zapisów
/w Organizacja zawodówNad formą zapisów warto zastanowić się na długo przed ich otwarciem. Formularz rejestracyjny może okazać się kluczem do sukcesu w kontekście pozyskania atrakcyjnych sponsorów i zapewnienia niepowtarzalnej atmosfery na zawodach. Zebraliśmy dla Ciebie 4 zasady odpowiedniego formularza rejestracji.
Czytaj dalej
Po co firmom sponsoring sportowy?
/w Marketing w sporciePunktem wyjścia wszelkich działań marketingowych winno być precyzyjne określenie strategii zawodów i zharmonizowanie z nią pozostałych elementów promocji. Starając się znaleźć patronatów i sponsorów dla organizowanej imprezy sportowej, warto uprzednio zastanowić się na czym naszym potencjalnym partnerom zależy i jakie korzyści dla nich z takiej współpracy mogą wyniknąć. Należy też wziąć pod uwagę to, jaki wydźwięk dla naszego wydarzenia będzie miała współpraca z taką, a nie inną firmą. Oto kilka praktycznych informacji dla organizatorów sportowych, przydatnych przy rozmowie z potencjalnym sponsorem.
Czytaj dalej
Drogi do sukcesu imprez biegowych
/w Technologia w sporcieW dniach 22-23 października 2015 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu odbyła się konferencja zatytułowana Strategie rozwoju imprez biegowych. Była to już trzecia edycja spotkań organizatorów największych biegów w naszym kraju, zainicjowana przez profesora UEP, Zygmunta Waśkowskiego. Przemawiali przedstawiciele profesji ściśle powiązanych z branżą sportową, m.in. znany komentator sportowy, Przemysław Babiarz. Prezentację dotyczącą nowych technologii w masowych biegach w Polsce i na świecie przedstawił CEO B4SPORT, Rafał Moś. Całość prowadził dziennikarz sportowy z Radia Merkury, Krzysztof Ratajczak.
Czytaj dalej
Skąd wziąć środki na imprezę sportową?
/w Organizacja zawodówDla właściwego funkcjonowania instytucji czy firm zajmujących się organizacją imprez sportowych bardzo duże znaczenie ma pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania ich działalności. Środki te mogą znacznie obniżyć koszty organizowanych imprez, co z kolei zwiększa ich dostępność i konkurencyjność w porównaniu z dostępnymi na rynku ofertami o podobnym profilu. Oto możliwe źródła finansowego wsparcia takich inicjatyw:
Czytaj dalej
Kontakt z zawodnikami przed imprezą – pokaż, że Ci zależy!
/w Organizacja zawodówZapisy na organizowane przez Ciebie zawody ruszyły. Impreza cieszy się coraz większym powodzeniem, a liczba uczestników z dnia na dzień rośnie. Przynajmniej raz w tygodniu publikujesz ciekawą treść na stronie zawodów na Facebooku i wszyscy są zadowoleni… Jednak nie zawsze tak jest, prawda? Co zrobić, aby bardziej zaangażować zawodników i przypomnieć im o swoich zawodach?
Czytaj dalej
Promocja imprez sportowych
/w Marketing w sporcieDla organizatorów zawodów sportowych podstawowym narzędziem komunikacji z rynkiem jest promocja. Jej głównym zadaniem jest zaprezentowanie ogółowi potencjalnych odbiorców informacji o przygotowywanym wydarzeniu oraz przedstawienie jego najważniejszych walorów.
Czytaj dalej
VI Bieg Trzeźwości
/w Imprezy sportoweW sobotę 19 września punktualnie o godzinie 12:00 startuje jeden z najlepiej zorganizowanych biegów na 10 km w Polsce. Przypominamy, że edycja Biegu Trzeźwości z roku 2014 zajęła 2. miejsce w konkursie organizowanym przez portal MaratonyPolskie.PL. Jak będzie w tym roku?
Czytaj dalej
Marketing imprez sportowych
/w Marketing w sporcieOdpowiednio wypromowane i zorganizowane imprezy sportowe i rekreacyjne stanowią bardzo istotny element życia społecznego. Taki efekt uzyskają tylko organizatorzy skoncentrowani na zainteresowaniach, potrzebach i oczekiwaniach potencjalnych klientów. Aby osiągnąć sukces, należy stworzyć specyficzną koncepcję marketingową bez względu na to, czy działamy z ramienia organizacji non profit, czy firmy zorientowanej na zysk. Trafna strategia marketingowa kreuje w ludziach nowe potrzeby aktywnego spędzania czasu wolnego.
Czytaj dalej