Jak zwiększyć świadomość marki sponsora wśród uczestników i kibiców zawodów sportowych? Cześć 2

W poprzedniej części analizy Jak zwiększyć świadomość marki sponsora wśród uczestników i kibiców zawodów sportowych? Cześć 1 przybliżyliśmy możliwości ekspozycji sponsora w trakcie trwania rejestracji. W tym wpisie przedstawimy sposoby promocji sponsora w trakcie zawodów oraz tuż po ich zakończeniu.

Strona wyników

Strona wyników jest szczególnie chętnie odwiedzana ze względu na swój charakter, dlatego jest to idealne miejsce na ekspozycję sponsora:

  • sponsor zostaje umieszczony w ramce obok najważniejszych informacji o zawodach
  • logo sponsora może zostać dodatkowo umieszczone bezpośrednio na indywidualnej stronie wyniku każdego zawodnika

Na podstawie danych z Google Analytics jesteśmy w stanie przekonać się, ile osób miało okazję zobaczyć logo sponsora podczas sprawdzania wyników. Dla Bydgoskiego Biegu Urodzinowego wygląda to następująco (dane z zakresu 17 kwietnia – 13 maja):

Odsłony strony wyników – tyle razy logo sponsora było widoczne przez internautów

Liczba wejść użytkowników – tyle różnych osób widziało logo sponsora

Średni czas trwania sesji – czas spędzony na stronie – średnio tyle czasu internauta widział logo sponsora na stronie

Certyfikat

Każdy, kto ukończył zawody, może pobrać elektroniczny certyfikat, wydrukować go i umieścić w ważnym dla siebie miejscu na pamiątkę, na przykład obok medalu. Certyfikat jest równie chętnie publikowany przez zawodników w mediach społecznościowych. Na certyfikacie widnieje logo sponsora, a sposobów na jego podkreślenie jest dużo – nic nie stoi na przeszkodzie, aby elektroniczny dyplom zaprojektować w kolorach odpowiedniej marki.

Album dla każdego zawodnika

Logo sponsora może zostać umieszczone w chętnie odwiedzanym przez zawodników albumie. Zdjęcia mogą przeglądać nie tylko uczestnicy, ale także rodziny oraz kibice.

Numery startowe

Logo sponsora zamieszczone na numerze startowym, który zawodnik po imprezie zabiera ze sobą na pamiątkę.

Video finish

Liczba wyświetleń dwóch filmów z międzyczasu i mety – 2150

Video finish może zawierać logo sponsora wklejone w film w serwisie Youtube.