Co zaciekawi kibiców?

„Wszystkie ręce w górę!”, „Do mety zbliża się nasz reprezentant!”, „Z całych sił dopingujemy!”, „Wszyscy wstają i śpiewają”. Dobry spiker potrafi wzbogacić każde zawody sportowe i poderwać publiczność do głośnego kibicowania. O ile na obiektach zamkniętych, takich jak hale i stadiony, nietrudno dotrzeć do zgromadzonej w jednym miejscu zbiorowości, o tyle jak zrobić to na otwartej przestrzeni i co mówić obserwatorom, np. maratonu?

Czytaj dalej

ankiety zawody sportowe bieganie

Dlaczego warto przeprowadzać ankiety wśród uczestników?

Ankieta jest doskonałym sposobem na to, aby poznać opinie zawodników, którzy wzięli udział w Twojej imprezie sportowej. Dzięki zebranym informacjom dowiesz się, co zrobić lepiej przy kolejnej edycji. Jak stworzyć odpowiednią sondę?

Czytaj dalej

biegam bo lubię zawody sportowe

“Na 30km przygotowałem dla Was niespodziankę” – wywiad z biegaczem, Bartoszem Apanasiewiczem

Nie urodził się biegaczem ani triathlonistą. To upór i konsekwencja ukształtowały i wyćwiczyły nie tylko jego mięśnie, ale i siłę ducha. Bieganie całkowicie odmieniło w nim spojrzenie na świat i własne życie. Dziś z dumą nosi tatuaż z logo Biegu Rzeźnika i odlicza dni do kolejnych zawodów. Uczestnik wielu imprez obsługiwanych przez naszą firmę, Bartosz Apanasiewicz, opowiadał nam o swojej pasji, jaką stało się pokonywanie własnych słabości.

Czytaj dalej

Wolontariusze na zawodach sportowych

Poznaj swoich wolontariuszy

Bez dwóch zdań należy powiedzieć, że gdyby nie wolontariusze, impreza nie mogłaby się udać. Dlatego tak ważne jest, aby ochotnik nie tylko dobrze wykonywał przydzielone zadania, ale przede wszystkim realizując je dobrze się czuł.

Czytaj dalej

zapisy online na zawody biegowe bieganie

Za dużo chętnych na Twoje zawody? To może być problem

Popularne zawody osiągają limit uczestników w kilka dni lub nawet kilka godzin od momentu rozpoczęcia rejestracji. Bardzo dobrze świadczy to o renomie imprezy i w pewnym sensie ułatwia pracę Organizatorowi. Zdecydowanie sprawdza się to w sytuacji, gdy Organizator przyjmie zasadę limitu uczestników uzależnionego od osób opłaconych. Zdarza się, że wielu zawodników rejestruje się na zawody nie płacąc i tym samym sztucznie blokują miejsce na liście uczestników.

Czytaj dalej

pozyskanie sponsora zawodów sportowych

Prawa sportowego sponsoringu

Organizując zawody sportowe warto jest szukać dodatkowych źródeł finansowania. Znalezienie firmy, która zdecyduje się na sponsoring, wiąże się jednak z pewnymi regulacjami ustalanymi w umowie. Jakie są zatem prawa i obowiązki zarówno strony sponsorującej, jak i sponsorowanej?

Czytaj dalej

bieg rzeźnika triathlon susz inteligentne zawody sportowe

Na czym polega fenomen morderczych zawodów?

Dnia 10 grudnia 2015 roku na naszej platformie ruszyły zapisy do dwóch niezwykle popularnych w środowisku biegaczy imprez: Festiwalu Biegów Rzeźnickich oraz Susz Triathlonu. Już w pierwszych minutach od startu rejestracji nasze serwery musiały sprostać ogromnemu zainteresowaniu ze strony chętnych sportowców. Skąd bierze się tak wielkie zainteresowanie tymi morderczymi dystansami?

Czytaj dalej

elektroniczny pomiar czasu systemem MYLAPS

B4SPORT w Holandii

Jako preferowany partner MYLAPS w Polsce, zostaliśmy zaproszeni do udziału w MYLAPS Customer Conference 2015 w Holandii. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać nowoczesne rozwiązania wpływające na jakość organizacji zawodów sportowych oraz obsługi technologii pomiaru czasu.

Czytaj dalej

Zapisy Triathlon Polska 2016

4 elementy jakościowego formularza zapisów

Nad formą zapisów warto zastanowić się na długo przed ich otwarciem. Formularz rejestracyjny może okazać się kluczem do sukcesu w kontekście pozyskania atrakcyjnych sponsorów i zapewnienia niepowtarzalnej atmosfery na zawodach. Zebraliśmy dla Ciebie 4 zasady odpowiedniego formularza rejestracji.

Czytaj dalej

sponsor zawodów imprez sportowych

Po co firmom sponsoring sportowy?

Punktem wyjścia wszelkich działań marketingowych winno być precyzyjne określenie strategii zawodów i zharmonizowanie z nią pozostałych elementów promocji. Starając się znaleźć patronatów i sponsorów dla organizowanej imprezy sportowej, warto uprzednio zastanowić się na czym naszym potencjalnym partnerom zależy i jakie korzyści dla nich z takiej współpracy mogą wyniknąć. Należy też wziąć pod uwagę to, jaki wydźwięk dla naszego wydarzenia będzie miała współpraca z taką, a nie inną firmą. Oto kilka praktycznych informacji dla organizatorów sportowych, przydatnych przy rozmowie z potencjalnym sponsorem.

Czytaj dalej