B4SPORT ONLINE – wiele możliwości, aby wyeksponować sponsorów

Platforma B4SPORT ONLINE może stanowić dodatkowy kanał promocji sponsorów. Przekonaj się w jaki sposób.

Profesjonalna organizacja imprez sportowych wymaga odpowiedniego przygotowania. Jednym z pierwszych kroków, które należy przedsięwziąć jest zbudowanie odpowiedniego budżetu. Nierzadko środki te udaje się zgromadzić używając jednego z bardziej skutecznych narzędzi marketingu – sponsoringu.

Zdobycie partnerów, którzy będą skłonni wyłożyć środki na realizację zadań organizacyjnych nie należy do prostych zadań. Wiele firm wykazuje sceptyczny stosunek co do tej formy reklamy, mimo że daje ona możliwość osiągnięcia celów zarówno biznesowych, jak i promocyjnych. Niemniej jednak Ci, którzy się na to decydują, mogą w ten sposób osiągnąć rozgłos i dotrzeć do wielu nowych klientów. Imprezy sportowe mają charakter masowy, a przecież wraz z zasięgiem wydarzenia, wzrasta również jego potencjał marketingowy.

Również z tą myślą tworzyliśmy platformę B4SPORT ONLINE, która została zaprojektowana, tak aby wśród swoich wielu funkcjonalności stać się także dodatkowym kanałem promocji sponsorów. Platforma pozwala zamieszczać logotypy partnerów imprezy zarówno na stronie, w formularzu, jak również w wiadomościach e-mail czy newsletterach. Natomiast efekty reklamy można zmierzyć za pomocą dostępnych narzędzi marketingu internetowego. Dzięki tym danym organizator może potwierdzić wartość swojej imprezy, a tym samym zachęcić nowych partnerów do podjęcia współpracy.

Nowoczesna platforma zapisów i zarządzania zawodami stwarza wiele możliwości, począwszy od usprawnienia procesu rejestracji aż po zwiększenie atrakcyjności wydarzenia lub też możliwość eksponowania logo sponsorów. Nie można zapominać, że właśnie nadrzędnym celem firm partnerujących zawodom sportowym jest osiągnięcie korzyści płynących z tej formy reklamy, które sprowadzają się w znaczącym stopniu do poprawy wyników finansowych. Organizator zatem musi zapewnić cały szereg możliwości, dzięki którym uczestnik biegu dowie się, które firmy zdecydowały się wesprzeć wydarzenie, w którym bierze udział. Dzięki platformie przedsiębiorca otrzymuje gwarancję, że logotyp jego firmy zostanie wyeksponowany nie tylko na powierzchniach reklamowych w trakcie zawodów, lecz także na stronie zawodów, formularzu rejestracji, czy też w wiadomościach e-mail wysyłanych do zawodników. W rezultacie obie strony uzyskają satysfakcjonujące wyniki, organizator otrzyma niezbędne wsparcie, zaś sponsor w nienachalny sposób zareklamuje swoją działalność.