marketing i promowanie imprez sportowych

Marketing imprez sportowych

Odpowiednio wypromowane i zorganizowane imprezy sportowe i rekreacyjne stanowią bardzo istotny element życia społecznego. Taki efekt uzyskają tylko organizatorzy skoncentrowani na zainteresowaniach, potrzebach i oczekiwaniach potencjalnych klientów. Aby osiągnąć sukces, należy stworzyć specyficzną koncepcję marketingową bez względu na to, czy działamy z ramienia organizacji non profit, czy firmy zorientowanej na zysk. Trafna strategia marketingowa kreuje w ludziach nowe potrzeby aktywnego spędzania czasu wolnego.

Czytaj więcej

pomiar czasu kolarstwo

Jak sport stał się biznesem?

Współczesny sport coraz ściślej zaczyna łączyć się z biznesem. Jego pierwotna idea polegająca wyłącznie na propagowaniu aktywności fizycznej powoli ustępuje nasilającej się komercjalizacji. Uprawianie dyscypliny zyskało miano zawodu, zaś w organizacji wydarzeń sportowych dostrzeżono ogromny potencjał ekonomiczny i marketingowy. Sport zatem stał się zarówno źródłem rozrywki, jak i dochodów.

Czytaj więcej

cechy dobrego organizatora

6 cech dobrego organizatora

Organizacja wydarzeń sportowych wymaga pracy i zaangażowania wielu ludzi działających w określonych obszarach, zajmujących się konkretnymi zadaniami. Nad wszystkim jednak czuwa jedna osoba, na barkach której spoczywa odpowiedzialność za całokształt prowadzonej imprezy. Z uwagi na ogrom dyspozycji i konieczność spełnienia oczekiwań zarówno uczestników, współpracowników, kibiców jak i sponsorów, powinna się ona charakteryzować pewnymi szczególnymi cechami. Jaki powinien być dobry event manager?

Czytaj więcej

Jak pozyskać sponsora

Czy wiesz, jak rozmawiać ze sponsorem? 9 porad

Sponsorzy każdego roku otrzymują tysiące ofert od zainteresowanych współpracą z różnych branż. Prawdą jest, że wielu zapytań nie będą w stanie odczytać, a tym bardziej na nie odpowiedzieć. Czy wiesz, co takiego możesz zrobić, aby sponsor rozważył Twoją propozycję, a nie wyrzucił ją prosto do kosza? Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy. Czytaj więcej

Organizacja imprez biegowych

Rozwój organizacji masowych imprez biegowych i oczekiwania zawodników

Od kilku lat obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania Polaków bieganiem. Codziennie, o każdej porze roku i dnia, widzimy na ulicach i w parkach osoby ćwiczące – od amatorów po profesjonalistów. Z biegiem lat liczba uczestników imprez biegowych rośnie, a samych eventów jest coraz więcej. Te wydarzenia sportowe są nie tylko domeną dużych miast, ale i tych mniejszych.

Czytaj więcej