Merchandising

Jak uatrakcyjnić zawody i zwiększyć budżet imprezy dzięki oprogramowaniu?

Czy wiesz, że proces rejestracji na zawody może dać Tobie i uczestnikom Twojej imprezy sportowej coś więcej, niż standardowe zapisy? Korzystanie z nowoczesnego oprogramowania do obsługi zawodów sportowych pozwala uatrakcyjnić Twój event jeszcze przed jego rozpoczęciem. Sprawdź, jakie możliwości odkrywa przed Tobą merchandising.

O co w tym wszystkim chodzi?

Zastosowanie merchandisingu w przypadku organizacji zawodów sportowych polega na daniu uczestnikowi możliwości zakupu Twoich (i nie tylko) gadżetów już w momencie rejestracji.

Działa to podobnie do sklepu internetowego. Zawodnik w trakcie rejestracji na imprezę wypełnia odpowiedni formularz zapisu. Po uzupełnieniu wymaganych pól uczestnik podejmuje decyzję o tym, czy chce dodatkowo zakupić gadżety Twoje lub sponsora. Mogą być to koszulki, czapki, bidony czy inne drobiazgi. Wszystko zależy od tego, co jesteś w stanie zaoferować.

Zawodnicy chcą być częścią Twojej marki

Sportowcy biorący udział w zawodach bardzo cieszą się, gdy w pakiecie startowym otrzymują od organizatora gadżet bezpośrednio nawiązujący do imprezy. Zawodnicy chętnie identyfikują się z zawodami, w których brali udział. Jeśli Twoje zawody wyrobiły sobie odpowiednią markę, to stoją przed Tobą ogromne możliwości zwiększenia budżetu imprezy. (O tworzeniu marki zawodów sportowych przeczytasz tutaj)

Często słyszymy od naszych klientów, że uczestnicy zawodów są zainteresowani zakupem gadżetów sprzed kilku lat. Świadczy to o przywiązaniu sportowców do imprez, w których startowali i które mile wspominają.

Dajesz wybór

Jako organizator wiesz, że zawodnicy są różni. Jedni cieszą się, gdy w pakiecie startowym znajdą koszulkę, a inni… oczekują czegoś innego. Niestety, nie da się wszystkim dogodzić. Znasz realia planowania budżetu imprezy i musisz się na coś zdecydować. Uruchomienie merchandisingu pozwoli uczestnikom dokupienie tych gadżetów, którymi są zainteresowani.

Co również istotne, sportowiec ma możliwość zakupu produktów w każdym momencie. Uczestnik posiada swoje własne konto, do którego ma ciągły dostęp, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaopatrzył się w gadżety w dowolnej chwili, choćby po jej zakończeniu.

Podsumowanie

Jak widzisz, profesjonalne oprogramowanie do obsługi zawodów sportowych odkrywa przed Tobą szereg możliwości, które nie tylko uatrakcyjnią imprezę zawodnikom, ale także znacznie wpłyną na zwiększenie budżetu zawodów.

Czy wypróbowałbyś możliwości merchandisingu przy swojej imprezie sportowej? Daj nam znać!

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz